Меню сайта
Голосування
Як Вам проведення чемпіонату?
Всьго відповідей: 76
Гра: Counter-Strike 1.6null
Тип: 5x5
Місто: Львів
Дата: 14 Листопада 2007
Місце проведення: Чорна Медея
Контактний телефон: 80937487615 (Тарас)
ICQ: 321175442
e-mail: admin@lbi.org.ua
Інформаційний партнер турніру: http://lbi.at.ua
Версія гри: 1.6
Вартість участі: 35 гривень з команди
Розклад турніру:
Реєстрація: до 12 Лиспопада 2007 р.
Початок ігор: після пар
Призовий фонд:
Квитки на дискотеку в Міленіум до Дня студента (20.11.07)
Квитки в кінотеатр (Фільм вибирають переможці)
Дисконтні картки "ЛІГА CARD" на знижки в магазинах Львова від СМО "ЛІГА" та профспілки
Кубки
Медалі та грамоти

Загальна інформація:
1.1. Counter-Strike 5х5 (командна гра, 5 гравців в команді).
1.2. Версія гри – Half-Life Counter-Strike 1.6.
1.3 Сьогодення Правила є обов'язковим для виконання всіма учасниками турніру.
1.4 Система розіграшу - До 1/8 Single Elimination, починаючи з 1/8 - Double Elimination.

2. ГРА
2.1. Гра складається з 2-х періодів по 15 раундів. Тривалість раунду – 1.45 хвилин. Один період як терористи і інший як контр-террористов для кожної команди. Максимальна кількість раундів - 30.
2.2. Переможець гри визначається сумою виграних раундів.
2.3. Право вибору сторони (T/CT) на перший період гри визначається долею. У разі проведення овертайма сторону вибирає команда, що не мала права вибору перед початком гри.
2.4. У разі рівного рахунку проводиться овертайм з двох періодів по 3 раунди, зі встановленою змінною mp_startmoney 10000. Якщо після овертайма зберігається нічия, проводиться наступний овертайм по тих же правилах, і так до перемоги однієї з команд.
2.5. Обмінюватися публічними повідомленнями (messagemode) протягом гри мають право тільки капітани граючих команд. Дане правило розповсюджується також на «убитих» капітанів. Використання messagemode іншими гравцями команди заборонене, порушення даного правила може привести до накладення штрафних санкцій на команду. Гравці команди мають право тільки на командні повідомлення (messagemode2) під час гри.
2.6. Гравці команди можуть переговорюватися між собою протягом гри, тільки якщо вони «живі» або якщо всі гравці команди «убиті». «Убитий» гравець не має права переговорюватися ні з ким з «живих» гравців команди до початку наступного раунду. До порушника будуть застосовані штрафні санкції - "kill" в наступному раунді.
3. КАРТИ (оновлення)
3.1. Картами змагань по дисципліні Counter-Strike 5х5 є:
1) de_dust2
2) de_inferno
3) de_nuke
4) de_train (запасний варіант)


4. ДОПУСТИМІ КОНСОЛЬНІ ЗМІННІ І ІНШІ НАСТРОЙКИ


4.1. Гравці мають право використовувати для настройки ігри тільки допустимі консольні змінні.
4.2. Список допустимих консольних змінних:
adjust_crosshair
brightness 0-2
drawradar
gamma 0-3
hideradar
name
rate
sensitivity
volume 0-1
cl_allowdownload
cl_cmdrate 101
cl_dynamiccrosshair 0-1
cl_lc 1
cl_lw 1
cl_minmodels
cl_righthand
cl_timeout
cl_updaterate 101
ex_interp 0.01
fps_max
fps_modem
gl_picmip 0
gl_playermip 1
m_filter
m_pitch
m_yaw
max_shells
max_smokepuffs
mp_decals
r_decals
r_drawviewmodel 1
say_team
zoom_sensitivity_ratio
_cl_autowepswitch
4.4. Вирішується «биндить» зброя і командні повідомлення.
4.5. Використовуються виключно стандартні модели/скины.
4.6. Дозволяється використовувати тільки стандартні драйвери (Windows XP) для маніпуляторів.
5. ПРИЙНЯТІ НАСТРОЙКИ СЕРВЕРА
5.1. Ігрові сервера дисципліни мають наступні настройки:
allow_spectators 1
mp_autocrosshair 0
mp_autokick 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime 0.25
mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 1
mp_flashlight 1
mp_footsteps 1
mp_forcecamera 2
mp_forcechasecam 2
mp_freezetime 6
mp_friendlyfire 1
mp_hostagepenalty 0
mp_limitteams 0
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_roundtime 1.45
mp_startmoney 800
mp_timelimit 0
mp_tkpunish 0
sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_alltalk 1
sv_cheats 0
sv_clienttrace 1
sv_gravity 800
sv_maxrate 25000
sv_maxspeed 320
sv_maxupdaterate 101
sv_minrate 2500
sv_minupdaterate 20
sys_ticrate 10000
6. "ДІСКОНЕКТИ"
6.1. "Діськоннектом" вважається будь-який розрив мережевого з'єднання під час гри унаслідок неполадок в системі, мережі, комп'ютера, проблем з живленням і тому подібне
6.2. У випадку якщо всі гравці не можуть продовжувати гру унаслідок ненавмисного, непередбаченого «дисконнекта»:
1) до початку 3-го раунду – гра починається наново;
2) після початку 3-го раунду – рахунок записується і переграється весь період, після чого окуляри підсумовуються (mp_startmoney = 800).
6.3. У разі навмисного "дисконнекта" може послідувати присудження поразки команді гравця-порушника.
7. НЕЧЕСНА ГРА
7.1. Нечесною грою вважається:
1) використання "читерских" програм;
2) навмисний "дисконнект";
3) використання будь-яких настройок, за винятком стандартних і дозволених;
4) використання ігрових "багов" карт (map swimming, auto aim і тому подібне);
5) використання заборонених прийомів під час гри (silentrun, attack+use, centerview script, norecoil script і тому подібне).
6) На карті de_nuke, на рампах (це позиція така), команді використовуючої flashbug буде автоматично зараховано поразку в раунді за допомогою примусового killa. Виявлення використання bug`a відбуватиметься за допомогою проглядання HLTV demo, у разі повторного використання цього bug`a команда буде дискваліфікована з турніру.
7) заборонено купувати tactical shield
7.2. Під час гри, судді мають повне має рацію проводити будь-які дії, направлені на виявлення нечесної гри.
7.3. При виявленні будь-яких дій гравця, що розцінюються як нечесна гра, гравець відстороняється від гри і команда продовжує грати без нього, при повторному інциденті гравець дискваліфікується.
8. ДОДАТКОВО
8.1. Під час проведення змагань по дисципліні Counter-Strike 5х5 учасники і судді зобов'язані дотримувати цих Правил
8.2. Організатори має право доповнювати і змінювати сьогодення Правила на свій розсуд.






Вхід на сайт
Календар новин
«  Июнь 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Пошук
Друзі сайту
Статистика
Copyright Taras Klioba © 2025
 
Используются технологии uCoz